Управління
аудиторською діяльністю в Україні здійснюється Аудиторською палатою України. Аудиторська
палата функціонує як незалежний, самостійний орган на засадах
самоврядування і є юридичною особою, Створюється Аудиторська палата України
шляхом делегування членів від Спілки аудиторів України і державних органів з
метою науково методологічного забезпечення аудиторської діяльності в Україні.
Аудиторська палата України здійснює сертифікацію осіб, що мають намір займатись
аудиторською діяльністю, затверджує нормативи аудиту, веде реєстр суб’єктів
аудиторської діяльності, здійснює контроль за дотриманням аудиторами та
аудиторськими фірмами вимог законодавства з аудиту, регулює взаємовідносини між
аудиторами (аудиторськими фірмами) та Замовниками в процесі проведення
аудиторської діяльності.
Резервний
капітал підприємства можна розглядати в широкому та вузькому розумінні.
У
широкому розумінні до
резервного капіталу належать усі складові капіталу, призначені для покриття
можливих у майбутньому непередбачених збитків і втрат. У вузькому розумінні з
резервним капіталом ідентифікується капітал, який формується за рахунок
відрахувань з чистого прибутку і відображений за статтею балансу «Резервний
капітал». В економічній літературі резерви підприємства прийнято класифікувати
за такими ознаками:
Товариство
з додатковою відповідальністю — об'єднання (товариство), створене за згодою юридичними особами чи
громадянами (фізичними особами) шляхом об'єднання їхнього майна з метою
здійснення господарської діяльності, статутний фонд якого розділений на частки
визначених установчими документами розмірів, а в статуті передбачена конкретна
майнова відповідальність учасників при недостатності засобів товариства.
Відповідно
до п. 1.16 ст. 6 Закону України "Про податок на додану вартість" податковий
вексель - це письмове безумовне грошове зобов'язання платника податку
сплатити в бюджет відповідну суму грошових коштів у порядку і строки,
передбачені цим Законом, підтверджене комерційними банками шляхом аваля, котрий
видається платником на відстрочку сплати податку на додану вартість, який
стягується при імпорті товарів на митну територію України.
Бюджетний
дефіцит – це фінансове явище,
що необов’язково відноситься до розряду надзвичайних подій. В сучасному світі
немає держави, яка в ті чи інші періоди своєї історії не зіткнулася б з
бюджетним дефіцитом. Однак якість самого дефіциту може бути різною:
Бюджетний
дефіцит виникає в результаті незбалансованості економіки, зниження доходів і
ліквідувати дефіцит бюджету, якщо не будуть вжиті дійові заходи щодо різкого
зростання видатків, викликаних безгосподарністю. Ринкова економіка не може
стабілізації економіки й вирівнювання видатків з доходами, а це потребує жорсткого
режиму економії коштів, який повинні провадити всі владні і управлінські
структури.
Дефіцит
державного бюджету - явище в економіці не нове. Повною мірою бюджетний дефіцит
є наслідком дискреційної бюджетно-податкової політики, адже уряд не може точно
визначити розмір майбутніх бюджетних надходжень і необхідних витрат. Він лише
затверджує загальні положення, що регулюють податкові ставки, форми та обсяги
трансфертних виплат, а також визначає пріоритети в структурі державних
замовлень і закупівель.
Існує
три основних документи, що дозволяють планувати, аналізувати і контролювати
інвестиційний проект — Звіт про прибутки та збитки, Баланс та План грошових
потоків. Дані у кожній зі статей доходів та витрат зазначених документів
повинні бути представлені в єдиній валюті.