Податок з реклами
Суб'єкти
господарювання, рекламуючи свої товари та послуги, певним чином нав'язують їх
споживачам та спонукають до придбання саме цих товарів та послуг. Держава
повинна виконувати функцію контролю захисту прав споживачів, забезпечувати надання
правдивої інформації під час здійснення реклами та підтримувати добросовісну
конкуренцію і додержання антимонопольного законодавства. Таким чином
надходження від податку з реклами компенсують державі витрати на забезпечення
діяльності органів, за якими закріплені наведені вище контрольні функції.
Платниками
податку з реклами є юридичні особи та фізичні особи. Об'єктом оподаткування
визначається реалізація рекламних послуг щодо виготовлення та розміщення
зовнішньої реклами, реклами на телебаченні, радіо та в засобах друкованої
масової інформації.
Максимальна
ставка податку не повинна перевищувати 2 відсотків від вартості реалізації
рекламних послуг.
|