Торговельні марки (знаки для товарів і
послуг) — будь-яке оригінальне позначення або
будь-яка комбінація позначень, за якими товари і послуг одних осіб
відрізняються від однорідних товарів і послуг інших осіб. Головне завдання
торговельної марки полягає в ідентифікації товару чи послуги та його виробника
на ринку. Вона виконує дві функції: рекламує товар чи послугу і гарантує їх
якість.
Використанням торговельної марки у сфері
господарювання визнається застосування її на товарах та при наданні послуг, для
яких вона зареєстрована, на упаковці товарів, у рекламі, друкованих виданнях,
на вивісках, під час показу експонатів на виставках та ярмарках, що проводяться
в Україні, у проспектах, рахунках, на бланках та в іншій документації,
пов'язаній з впровадженням зазначених товарів і послуг в господарський оборот.
Комерційне (фірмове) найменування —
це стале позначення підприємства та громадянина-підприємця, від імені якого
здійснюється виробнича та інша діяльність. Воно використовується для
ідентифікації суб'єктів господарювання і виділення їх серед інших, а також для
загальної характеристики їхньої репутації на ринку. Громадянин-підприємець має
право заявити як комерційне найменування своє прізвище або ім'я.
|