Члени АПУ мають право:
-
приймати участь в обговоренні питань, що розглядаються на засіданнях АПУ;
-
вносити пропозиції та проекти рішень для розгляду на засіданнях АПУ;
-
одержувати від Секретаріату АПУ інформацію про діяльність АПУ;
-
користуватися матеріально-технічною базою АПУ для виконання своїх
функціональних обов’язків;
-
здійснювати науково-методологічні розробки з аудиту за програмою АПУ;
-
брати участь у підготовці та перепідготовці, сертифікації та
пересертифікації аудиторів, експертизі проектів законоположень, перевірці
дотримання суб’єктами аудиторської діяльності Міжнародних стандартів аудиту;
-
отримувати винагороду за науково-методологічну, педагогічну, експертну та
перевірочну роботу, виконану відповідно до затвердженої програми та кошторису
Аудиторської палати України;
-
мати інші права на підставі відповідних рішень АПУ.
Члени АПУ зобов’язані:
-
дотримуватись Закону України "Про аудиторську діяльність”, інших Законів
України, положень Статуту та рішень АПУ;
-
бути присутніми на засіданнях АПУ. Пропуск більше трьох засідань підряд
розглядається як підстава для клопотання про дострокове припинення повноважень
члена АПУ;
-
мати інші обов’язки на підставі відповідних рішень АПУ.
Аудиторська палата України створює на території України
регіональні відділення, повноваження яких визначаються Аудиторською палатою
України. Термін повноважень членів Аудиторської палати України не може
перевищувати п’яти років. Термін повноважень членів Аудиторської палати України
першого скликання не може перевищувати трьох років. Персональний склад
Аудиторської палати України підлягає щорічній ротації в кількості не менше
трьох членів.
Персональний склад АПУ підлягає щорічній ротації (призначення нових членів
АПУ на заміну членів АПУ, що вибули) в кількості не менше трьох членів. Ротація
здійснюється щороку в період з 1 по 31 жовтня на підставі визначення особистого
рейтингу членів АПУ шляхом таємного анкетування аудиторів України.
Для проведення анкетування Аудиторська палата України та Рада Спілки
аудиторів України на спільному розширеному засіданні створюють комісію з
анкетування у складі 8 осіб, в тому числі 4 членів АПУ і 4 представників САУ.
Для забезпечення таємності анкетування АПУ затверджує єдину форму бланку анкети
та журнал видачі анкет, які є документами суворої звітності.
Призначення нових членів АПУ замість вибулих здійснюється у встановленому
порядку з дотриманням вимог Закону України "Про аудиторську діяльність” та
положень Статуту АПУ.
Рішення з питань затвердження Статуту, внесення змін і доповнень до нього
приймається двома третинами голосів від загальної кількості членів АПУ. Всі
інші рішення АПУ приймаються на її засіданнях простою більшістю голосів за
умови наявності двох третин її членів. При рівності голосів перевага надається рішенню,
за яке проголосував головуючий.
Засідання АПУ веде головуючий, функції якого виконують по черзі усі члени
АПУ в алфавітному порядку їх прізвищ. Порядок проведення засідань АПУ
визначається регламентом, який затверджується АПУ.
Для виконання своїх повноважень АПУ створює постійно діючі комісії,
тимчасові комісії та робочі групи з питань, віднесених до її компетенції.
Напрями та обсяги використання майна і коштів АПУ визначаються відповідними
кошторисами та планами, які складаються завідуючим Секретаріатом і
затверджуються рішенням АПУ.
АПУ має 16 регіональних відділень, повноваження яких визначаються
"Положенням про регіональні відділення”.
Ведення поточних справ в АПУ здійснює Секретаріат, який очолює завідувач.
Завідувач Секретаріату АПУ призначається рішенням АПУ. Повноваження завідувача
Секретаріату АПУ, його права та обов’язки, визначаються Положенням про
Секретаріат АПУ, який затверджується АПУ. Завідувач Секретаріату несе
персональну відповідальність за ефективне використання майна та коштів АПУ і
створення належних умов для виконання функціональних обов’язків її членів.
Діловодство, бухгалтерський облік та інші види робіт із забезпечення діяльності
АПУ можуть виконувати окремі особи на договірних засадах.
|